Reis

Reis

Teata kahjust Seesamile viivitamatult peale kahjujuhtumi toimumist. Kahjuavalduse saad täita otse kodulehel või kirjutada e-posti aadressile kahjud@seesam.ee. Allolevast menüüvalikust leiad ühtlasi teavet selle kohta, kuidas toimida kahjujuhtumi asetleidmisel. 

Luminori krediitkaardi kliendina teata reisikahjust iseteeninduses või kirjuta e-posti aadressile luminor@ops24.eu.

Kontaktid
Telefon: +372 628 1700 E-post: kahjud@seesam.ee

Mida teha õnnetusjuhtumi või haiguse korral

  • Õnnetusjuhtumi tagajärjel või haiguse korral pöörduge kiiresti arsti poole.
  • Toimige arsti ettekirjutuste kohaselt.
  • Makstes ravimite, arstivisiitide jms eest, hoidke alles kõik makset tõendavad originaaldokumendid.
  • Kui olete langenud kuriteo ohvriks, pöörduge kohalikku politseisse ja paluge vormistada protokoll.
  • Eestisse naastes saatke Seesamisse reisikindlustuse hüvitistaotlus ja muud vajalikud dokumendid vähemalt ühe kuu jooksul.

Kui vajate haiglaravi või repatrieerimist, siis kontakteeruge meie rahvusvahelise meditsiiniabi partneriga OPS:

OPS 24h : +372 634 7363; seesam@ops24.euwww.eclaims.eu

Luminori krediitkaardi klientidel: luminor@ops24.eu

Reisikindlustuse hüvitise taotlemiseks vajalikud dokumendid

Ravikulude hüvitamiseks esitage:

  • reisikindlustuse hüvitistaotlus;
  • reisi ajal kehtinud poliisi koopia;
  • juhtumit tõendav dokument (arsti tõend, millel on märgitud diagnoos, esmane visiit ja ravi aeg);
  • kulutusi tõendavad dokumendid (originaalarved ravikulude, transpordi ja ravimite ostmise kohta).

Reisi ärajäämisel esitage:

  • reisikindlustuse hüvitistaotlus;
  • reisi ajal kehtinud poliisi koopia;
  • juhtumit tõendav dokument (haigestumisel arsti tõend, millel on märgitud diagnoos, esmane visiit ja ravi aeg);
  • koopia Haigekassale hüvitamiseks esitatud töövõimetuslehest (kui kindlustatu on töötav isik);
  • kulutusi tõendavad dokumendid (maksekviitungid, sõidupiletid jmt. Kui originaalarveid ei ole alles, võib esitada ka pangakonto väljavõtte);
  • turismifirma õiend broneeringu, annulleerimise ning tagastatud/tagastamata kulude (trahvide) kohta.

Reisile hilinemise või reisi katkemise korral esitage:

  • reisikindlustuse hüvitistaotlus;
  • reisi ajal kehtinud poliisi koopia;
  • juhtumit tõendav dokument (veoettevõtte õiend reisi ärajäämise või hilinemise põhjuse kohta, reisi katkemise põhjust tõendav dokument);
  • kulutusi tõendavad dokumendid (maksekviitungid, sõidupiletid jmt. Kui originaalarveid ei ole alles, võib esitada ka pangakonto väljavõtte);
  • vabas vormis koostatud planeeritud ning tegelik sõiduplaan (sh täpsed väljumis- ja saabumisajad, sihtkohad);
  • planeeritud ja tegeliku reisi sõidupiletid;
  • turismifirma õiend broneeringu, annulleerimise ning tagastatud/tagastamata kulude (trahvide) kohta.

Pagasikahju

  • Teavitage pagasi röövist või vargusest kohalikku politseid ning küsige sealt õiend toimunud õnnetuse kohta.
  • Kui pagas on transpordi käigus purunenud või kahjustada saanud, pöörduge kohe transpordiettevõtte ehk süülise isiku poole ja nõudke tekitatud kahju eest hüvitist.
  • Kindlustus hüvitab selle osa kahjust, mis jääb transpordiettevõtte poolt hüvitamata.
  • Küsige transpordi korraldajalt pagasi kahjustumise kohta õiend.

Pagasikahju hüvitamiseks esitage:

  • reisikindlustuse hüvitistaotlus;
  • reisi ajal kehtinud kindlustuspoliisi koopia;
  • reisipiletite koopiad;
  • juhtumit tõendav dokument (veoettevõtte õiend, politsei õiend);
  • vabas vormis koostatud üksikasjalik seletuskiri juhtunu kohta (kui on tegemist pagasi varguse või röövimisega);
  • täpne kadunud või soetatud asjade loetelu ja kulutusi tõendavad dokumendid (ostutšekid; kui originaaldokumente ei ole alles, võib esitada ka pangakonto väljavõtte);
  • transpordiettevõtte õiend väljamakstud kompensatsiooni kohta.