Important message icon

23.05 on Seesami Rakvere ja Jõhvi kontorid suletud!

Kasko

Kasko

Teata kahjust Seesamile viivitamatult peale kindlustusjuhtumi toimumist siinsamas. Pärast kahjuavalduse esitamist pöördu eelnevalt valitud remonditöökotta ja palu töökojal edastada auto kahjustustest fotod ja remondikalkulatsioon Seesam kindlustusele.

Kontaktid
Telefon: +372 628 1700 E-post: kahjud@seesam.ee

Oluline teave kahjujuhtumi korral

Seesam Autoabi teenus on nii Eestis kui ka välisriigis kaskokindlustuse kliendile tasuta, samuti puudub omavastutus.
Seesam Autoabi teenuse (sh tasuta majutuskulude) kasutamiseks tuleb helistada telefonile +372 6221 333. Teistelt telefoninumbritelt autoabi teenuse tellimise korral Seesami tasuta autoabi ei kehti.

 

Milliseid teenuseid Seesam Autoabi pakub?

  • Tasuta abi kogu Euroopas – teenus kehtib kindlustuspoliisile märgitud kehtivuspiirkonnas. Välisriigis hätta sattunud klienti nõustatakse esmalt telefoni teel ning vajadusel saadetakse appi vastava riigi kohalik teenusepakkuja.
  • Kiire väljasõit sündmuskohale – suuremates Eesti linnades jõuab abi kliendini 30 minutiga.
  • Nõustamine liiklusõnnetuse korral – aidatakse täita liiklusõnnetuse teadet ning antakse edasised käitumisjuhised.
  • Sõiduki pukseerimine – kui autol on tehniline rike, mida ei saa kohapeal parandada või on sõidu jätkamine muudel põhjustel võimatu, pukseeritakse auto lähimasse volitatud esindusse või remondiettevõttesse.
  • Reisijate viimine sihtpunkti – kui osutus vajalikuks auto pukseerimine, viiakse juht ja kaasreisijad Eesti piires soovitud ühte sihtpunkti.
  • Kütuse toomine – kütuse lõppemise korral tuuakse piisavalt kütust, et klient saaks sõita lähimasse tanklasse (kütuse maksumus hinna sees).
  • Sõiduki väljatõmbamine – kui auto on kraavis, lume või liiva sisse kinni jäänud, saadetakse vajadusel puksiir autot välja aitama.
  • Sõiduki käivitamine – tühja aku korral käivitatakse auto spetsiaalse seadme (booster) abil vastavalt autoesinduse nõuetele.
  • Rehvivahetus – varuratta olemasolul aidatakse koha peal katkine rehv asendada varurattaga. Selle puudumisel käiakse töökojas rehvi parandamas või viiakse sõiduk puksiiriga remonditöökotta (rehvi parandamise maksumus hinna sees, kui seda saab teostada sündmuspaigal).
  • Muude probleemide lahendamine – kui signalisatsioon ei tule maha, lukustad võtmed autosse või tekivad muud edasisõitu takistavad tehnilised rikked, on lahenduseks Seesam Autoabi teenus.
  • Väljaspool Eesti Vabariiki toimunud autoabi kindlustusjuhtumi korral, kui kindlustusvõtjal ei ole juhtumist tulenevalt võimalik sõidukit kasutada, hüvitatakse kuni 3 ööpäeva mõistlikud majutuskulud juhile ja ühele kaasreisijale.

Seesami koostööpartner autoabiteenuse osutamisel on RedGo EsTonia OÜ.

Üldised nõuded liiklusõnnetuse korral käitumiseks

  • Säilita rahulik meel. Taga iseenda ja teiste osaliste turvalisus ning piira edasine kahju levik ja vara kahjustumine. 
  • Lülita sisse vigastatud sõiduki(te) ohutuled või asetage teele ohukolmnurk.
  • Kui liiklusõnnetuse korral on inimene viga saanud või surnud, kutsu kiirabi või päästeteenistus ja politsei. Kiirabi, politsei või päästeteenistuse kutsumiseks helista häirekeskuse hädaabinumbril 112. Kirjuta üles pealtnägijate nimed ja aadressid.
  • Kui liiklusõnnetuse tagajärjel on tekkinud ainult varaline kahju ja õnnetuses osalenud juhid või juht ning varalise kahju saaja on juhtumi põhjuste hindamisel ja vastutuse küsimuses ühel meelel, ei ole vaja õnnetusest politseile teatada. Osalised täidavad kohapeal nõuetekohase blanketi „Teade liiklusõnnetusest” või selle elektroonilise versiooni digitaalne liiklusõnnetuse teade või vormistavad oma arvamuse paberil.
  • Vabas vormis täidetud teatel peavad olema osalenud sõidukite (registreerimismärk, mark ja mudel), juhtide, sõidukite omanike (isikukood, nimed, aadressid, kontaktteave) ja kindlustusandja andmed ning liiklusõnnetuse toimumise skeem.
  • Kui liiklusõnnetuses osalenud isikud on juhtumi põhjuste hindamisel ja vastutuse küsimuses eriarvamusel, kui kahju saaja ei ole teada, varalise kahju tekitajat ei ole sündmuskohal või varaline kahju tekkis loomale otsasõidu või selle vältimise tagajärjel, tuleb liiklusõnnetusest teavitada politseid ning tegutseda vastavalt politsei korraldusele.

Seesami Autoabi

Seesam Autoabi teenus on nii Eestis kui ka välisriigis kaskokindlustuse kliendile tasuta, samuti puudub omavastutus.
Seesam Autoabi teenuse (sh tasuta majutuskulude) kasutamiseks tuleb helistada telefonile +372 6221 333. Teistelt telefoninumbritelt autoabi teenuse tellimise korral Seesami tasuta autoabi ei kehti.

Milliseid teenuseid Seesam Autoabi pakub?

  • Tasuta abi kogu Euroopas – teenus kehtib kindlustuspoliisile märgitud kehtivuspiirkonnas. Välisriigis hätta sattunud klienti nõustatakse esmalt telefoni teel ning vajadusel saadetakse appi vastava riigi kohalik teenusepakkuja.
  • Kiire väljasõit sündmuskohale – suuremates Eesti linnades jõuab abi kliendini 30 minutiga.
  • Nõustamine liiklusõnnetuse korral – aidatakse täita liiklusõnnetuse teadet ning antakse edasised käitumisjuhised.
  • Sõiduki pukseerimine – kui autol on tehniline rike, mida ei saa kohapeal parandada või on sõidu jätkamine muudel põhjustel võimatu, pukseeritakse auto lähimasse volitatud esindusse või remondiettevõttesse.
  • Reisijate viimine sihtpunkti – kui osutus vajalikuks auto pukseerimine, viiakse juht ja kaasreisijad Eesti piires soovitud ühte sihtpunkti.
  • Kütuse toomine – kütuse lõppemise korral tuuakse piisavalt kütust, et klient saaks sõita lähimasse tanklasse (kütuse maksumus hinna sees).
  • Sõiduki väljatõmbamine – kui auto on kraavis, lume või liiva sisse kinni jäänud, saadetakse vajadusel puksiir autot välja aitama.
  • Sõiduki käivitamine – tühja aku korral käivitatakse auto spetsiaalse seadme (booster) abil vastavalt autoesinduse nõuetele.
  • Rehvivahetus – varuratta olemasolul aidatakse koha peal katkine rehv asendada varurattaga. Selle puudumisel käiakse töökojas rehvi parandamas või viiakse sõiduk puksiiriga remonditöökotta (rehvi parandamise maksumus hinna sees, kui seda saab teostada sündmuspaigal).
  • Muude probleemide lahendamine – kui signalisatsioon ei tule maha, lukustad võtmed autosse või tekivad muud edasisõitu takistavad tehnilised rikked, on lahenduseks Seesam Autoabi teenus.
  • Väljaspool Eesti Vabariiki toimunud autoabi kindlustusjuhtumi korral, kui kindlustusvõtjal ei ole juhtumist tulenevalt võimalik sõidukit kasutada, hüvitatakse kuni 3 ööpäeva mõistlikud majutuskulud juhile ja ühele kaasreisijale.

Seesami koostööpartner autoabiteenuse osutamisel on RedGo EsTonia OÜ.