Seesam tõusis enim soovitatud kindlustusfirmaks

08.04.2024 Liljan Männiste
Seesam tõusis enim soovitatud kindlustusfirmaks

Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuring näitab, et pea iga teine Seesamiga kokku puutunud klient soovitab ettevõtet oma sõpradele-tuttavatele. See annab Seesamile väga kõrge hinnangute keskväärtuse 8 punkti 10st, mis teeb Seesamist 2024. aastal kõrgeima soovitustõenäosusega kindlustusseltsi Eestis.

Teist aastat järjest pälvis kõrgeima soovitusskoori ka Seesami iseteeninduskeskkond – kui kindlustusseltside e-poodide keskmine NPS oli 25, siis Seesami puhul oli see koguni 41. 

„See, et oleme mõlemas kategoorias saavutanud esikoha, on meile suur tunnustus.

Asjaolu, et niivõrd suur hulk meie klientidest meile positiivse hinnangu andis, näitab, et Seesamiga kokku puutunud kliendid said oma kahjud kiiresti ja õiglaselt hüvitatud. Ja selles ei ole tegelikult midagi eriskummalist – hüvitasime eelmisel aastal pea 97% kõigist kahjudest,“ kommenteeris Seesam kindlustuse juht Andri Püvi.

Tema sõnul näitab tulemus ka seda, et poliisi sõlmimine iseteeninduskeskkonnas on klientide jaoks väga lihtne ning kiire. „Püüame pidevalt oma iseteeninduskeskkonda parendada, et kliendi teekond veebikeskkonnas oleks võimalikult lihtne ja mugav ning ta ostaks sealjuures täpselt selliste tingimustega kindlustuskaitse, mida ta vajab,“ lisas ta.

Kui iseteeninduskeskkonnaga kordas Seesam eelmise aasta tulemust, siis kindlustusseltside üldises pingereas tegi Seesam 25-punktilise hüppe kuuendalt kohalt esimeseks. Ühtekokku andis kindlustusseltsidele oma hinnanguid 1259 inimest, kellest Seesamiga oli kokku puutunud 123 inimest. Neist 47% oli valmis Seesamit oma sõpradele-tuttavatele soovitama ning 35% andis neutraalse hinnangu. Kõige soojemad soovitajad olid valimi seas noorem vanusegrupp – 15-49-aastased vastajad. 

Püvi hinnangul võib igati rahule jääda ka Seesami positsiooniga valdkondade üleses pingereas, kus Seesam saavutas 29 punktiga 25. koha. „Pingutame iga päev selle nimel, et pakkuda parimat teenindust. Jätkame ka sel aastal iseteeninduskeskkonna arendamist, et saavutatud positsiooni hoida ja klientide ootusi ka tulevikus ületada,“ sõnas Seesami juht.

Kantar Emori uuringu eesmärk on mõõta klientide reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut erinevatele ettevõtetele. Uuringu käigus paluti vastajatel meenutada oma viimaseid kokkupuuteid vastava valdkonna ettevõttega ning anda neile kogemustele tuginedes hinnangu, kas toode, teenus või teenindus pakkus midagi enamat, kui klient oodata oskas, ning kas ta julgeks soovitada seda oma sõpradele-tuttavatele. 

Uudised

Kõik uudised
Jaanipäev tulekul: vindise peaga rooli istudes jääb sõiduk ilma kaskokaitsest 
20.06.2024 Rasmus Parve

Jaanipäev tulekul: vindise peaga rooli istudes jääb sõiduk ilma kaskokaitsest 

Lisaks üle lõkke hüppamisele, ujumisele ja grillimisele on autojuhtimine see tegevus, mis alkoholi koosmõjul põhjustab i...

Liikluskindlustusest uunikumi kaitsmiseks ei piisa
12.06.2024 Jonatan Jõks

Liikluskindlustusest uunikumi kaitsmiseks ei piisa

Kuigi suveks garaažist välja aetud uunikumidega seotud liikluskahjude põhjused on sarnased tavaliste sõiduautodega, kuju...

Just sellest hüvest unistab suurim hulk töötajaid
22.05.2024 Marit Raag

Just sellest hüvest unistab suurim hulk töötajaid

Seesami läbiviidud uuringust selgus, et pea pooled eestimaalased oleksid enda sõnul motiveeritumad töötajad, kui tööandj...