Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuring näitab, et pea iga teine Seesamiga kokku puutunud klient soovitab ettevõtet oma sõpradele-tuttavatele. See annab Seesamile väga kõrge hinnangute keskväärtuse 8 punkti 10st, mis teeb Seesamist 2024. aastal kõrgeima soovitustõenäosusega kindlustusseltsi Eestis.
Teist aastat järjest pälvis kõrgeima soovitusskoori ka Seesami iseteeninduskeskkond – kui kindlustusseltside e-poodide keskmine NPS oli 25, siis Seesami puhul oli see koguni 41.
„See, et oleme mõlemas kategoorias saavutanud esikoha, on meile suur tunnustus.
Asjaolu, et niivõrd suur hulk meie klientidest meile positiivse hinnangu andis, näitab, et Seesamiga kokku puutunud kliendid said oma kahjud kiiresti ja õiglaselt hüvitatud. Ja selles ei ole tegelikult midagi eriskummalist – hüvitasime eelmisel aastal pea 97% kõigist kahjudest,“ kommenteeris Seesam kindlustuse juht Andri Püvi.
Tema sõnul näitab tulemus ka seda, et poliisi sõlmimine iseteeninduskeskkonnas on klientide jaoks väga lihtne ning kiire. „Püüame pidevalt oma iseteeninduskeskkonda parendada, et kliendi teekond veebikeskkonnas oleks võimalikult lihtne ja mugav ning ta ostaks sealjuures täpselt selliste tingimustega kindlustuskaitse, mida ta vajab,“ lisas ta.
Kui iseteeninduskeskkonnaga kordas Seesam eelmise aasta tulemust, siis kindlustusseltside üldises pingereas tegi Seesam 25-punktilise hüppe kuuendalt kohalt esimeseks. Ühtekokku andis kindlustusseltsidele oma hinnanguid 1259 inimest, kellest Seesamiga oli kokku puutunud 123 inimest. Neist 47% oli valmis Seesamit oma sõpradele-tuttavatele soovitama ning 35% andis neutraalse hinnangu. Kõige soojemad soovitajad olid valimi seas noorem vanusegrupp – 15-49-aastased vastajad.
Püvi hinnangul võib igati rahule jääda ka Seesami positsiooniga valdkondade üleses pingereas, kus Seesam saavutas 29 punktiga 25. koha. „Pingutame iga päev selle nimel, et pakkuda parimat teenindust. Jätkame ka sel aastal iseteeninduskeskkonna arendamist, et saavutatud positsiooni hoida ja klientide ootusi ka tulevikus ületada,“ sõnas Seesami juht.
Kantar Emori uuringu eesmärk on mõõta klientide reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut erinevatele ettevõtetele. Uuringu käigus paluti vastajatel meenutada oma viimaseid kokkupuuteid vastava valdkonna ettevõttega ning anda neile kogemustele tuginedes hinnangu, kas toode, teenus või teenindus pakkus midagi enamat, kui klient oodata oskas, ning kas ta julgeks soovitada seda oma sõpradele-tuttavatele.
Kuigi uue kodu ehitusstsenaariumisse on sisse kirjutatud suur rahakulu ning iga ehitusetapi juurde kuuluvad reaalsed ris...
Sõltumata soost ja vanusest peavad inimesed tööandja tervisekindlustuse paketi tähtsaimaks osaks hambaravi ja selle võim...
Nüüd on taas Rimi lojaalsusprogrammi klientidel suurepärane võimalus osta mitmeid Seesami kindlustustooteid tavahinnast ...